BURSA TRİLYE MUDANYA TURU

28/10/2017 - 29/10/2017

1.GÜN: Sabah saat 06:30’da AYZE turizm önünden, 07:00’ Üçkuyular’dan, saat 07:30’da Üçyol’dan, 07:45’de Bornova’dan misafirlerimizi alarak yolculuğumuza başlıyoruz. Uygun yerlerde molalar vererek  TRİLYE’ye  varıyoruz.Burada KUMYAKA KİLİSESİ  KEMERLİ  KİLİSE – FATİH CAMİİ  ve TARİHİ  ÇAMLI KAHVE göreceğimiz yerler arasında.Trilye sahilinde serbest zamanda öğle yemek molası (extra) veriyoruz. Cumhuriyetimizin temelinin atıldığı  MUDANYA’ya  vardığımızda MÜTAREKE EVİ’ni  geziyoruz.Günün sonunda Bursa Çekirge mevkiindeki  Otele yerleşiyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde…

2.GÜN: Sabah kahvaltımızın ardından otelden ayrılarak  YEŞİL BURSA gezisine başlıyoruz.İlk olarak ULU CAMİİ’yi gezip serbest zamanda KOZAHAN (İpekçiler Çarşısı)’da alışveriş yapıyoruz. Molamızın ardından çinileriyle meşhur YEŞİL TÜRBE ve YEŞİL CAMİİ’yi  ziyaret ediyoruz.Serbest zamanda öğle yemek molası (olmazsa olmaz İskender kebap önerilir..)(ekstra)veriyoruz.Molamızın ardından Bursa’dan ayrılarak bu bölgeye  ayrı bir güzellik katan ULUABAT GÖLÜ’ne varıyoruz.Kıyısında panoramik turumuz sonrası tarihi AĞLAYAN ÇINAR altında akşam çaylarını içiyoruz. Günün sonunda uygun yerlerde molalar vererek İZMİR’e varıyoruz.