FMA Travel Teklif Al

BURSA - ULUDAĞ - CUMALIKIZIK - TRİLYE - GÖLYAZI

31/03/2018 - 01/04/2018

I.GÜN  CUMARTESİ:

Sabah saat 06.30'da Mavişehir Ege park, 06.40'da Bostanlı İskelesi önü, 06.50'de FMA TRAVEL Yalı Ofisi'nde, 07.00'de Alsancak Atatürk Lisesi önü, 07.10'da Konak Sabancı Kültür Merkezi önü, 07.20'de Hatay Üçyol, 07.30'da Ege Üniversitesi Kampüs Kapısı önünde buluştuktan sonra Bursa, Gölyazı, Trilye, Mudanya, Uludağ ve Cumalıkızık turumuza başlıyoruz. Yolumuz üzerinde verdiğimiz kahvaltı molasının ardından Bursa'ya doğru yolculuğumuza devam ediyoruz. Öğle saatlerinde ulaştığımız Gölyazı Kasabası ve Apolyont ( Uluabat ) Gölü'nü yakından tanıyoruz. Daha sonra göl kıyısında Uluabat Gölü'ne özgü balıklardan oluşan lezzetli bir öğle yemeği alıyoruz. Yemeğin ardından zeytinleri ile ünlü Trilye'ye doğru gezimizi sürdürüyoruz. Trilye'ye vardığımızda Fatih Cami ve Taş Mektep'i yakından tanıyoruz. İlk günkü gezimizin sonunda Mudanya'ya ulaşıyor ve Cumhuriyet tarihimizde önemli bir yeri olan Mütareke Evi'ni ziyaret ediyoruz. Gün sonunda Bursa'nın en yeni ve en güzel oteli 4* Görükle Oruç Otel'e yerleşiyoruz.  Otelimizin kapalı havuz, hamam, sauna olanaklarından doyasıya yararlanıyor ve günün yorgunluğunu üzerimizden atıyoruz. Akşam yemeğimizi otelimizde alıyoruz.

II.GÜN PAZAR:

Sabah kahvaltımızı otelimizde aldıktan sonra Osmanlı'nın ilk başkenti olan BURSA kent merkezinde Ulucami, Koza Han, Yeşil Cami ve Yeşil Türbe gibi erken Osmanlı sanatının abidevi yapılarını yakından tanıyoruz. Daha sonra Türkiye'nin en güzel dağlarından biri olan ULUDAĞ'a doğru yolculuğumuza başlıyoruz. Öğleden sonra Uludağ'ın eteklerinde bir kır restoranına konuk oluyor ve sucuk ekmek keyfi yapıyoruz. Gezimizin sonunda şirin bir Osmanlı yerleşimi olan CUMALIKIZIK'a gidiyor ve beldenin birbirinden güzel sokaklarında gezintiye çıkıyoruz. Bu esnada açık avlulu, sofalı Osmanlı konaklarını yakından tanıyoruz. Cumalıkızık'ta geçirdiğimiz keyifli anların ardından İzmir'e doğru dönüş yolculuğumuza başlıyoruz. Akşam saatlerinde kültür ve eğlence dolu bir başka FMA TRAVEL gezisinde tekrar buluşmak dileği ile vedalaşıyoruz.

FMA Travel

Adres : Yalı Caddesi No:152/A (Karşıyaka Otobüs Durakları Karşısı) Karşıyaka / İZMİR