YENİ ATILIM TURİZM Teklif Al

Butik Karadeniz Turu-İZMİR ÇIKIŞLI

05/02/2016 - 07/02/2016

Siz değerli misafirlerimizle saat 08.45 de İzmir Adnan Menderes Havalimanında acente yetkilimizle buluşuyor Pegasus Havayollarının saat 10.00 uçuşu ile Ordu – Giresun Havalimanı’na uçuşumuzu gerçekleştiriyoruz. Tahmini olarak saat 11.50 de Ordu – Giresun Havalimanı’na iniyor, bizleri bekleyen rehberimiz ve aracımızla buluşuyoruz. Rehberimizin vereceği kısa gezi brifingi sonrasında, ‘’Kirazın dünyaya yayıldığı şehir’’ olarak tabir edilen ve fındığı ile ünlü Giresun’a ( Kerasus ) hareket ediyoruz. Öğle yemeğimizi Karadeniz’in meşhur deniz balıkları, karalahana ( Pancar ) çorbası, yöresel ürünler ve tatlı şeklinde deniz kenarında bulunan restaurantımızda aldıktan sonra kısa Giresun şehir turumuza başlıyoruz. Tarihi Kentsel Sit Alanı ilan edilen Zeytinlik Mahallesi turumuzu tamamlıyor, aksu nehrini takiben Giresun’un ünlü yaylası Kümbet’te doğru yolculuğumuza devam ediyoruz. Denizden 1680 metre yüksekliğindeki Kümbet Yaylası’nı, görüyor Koçkayasındaki otelimiz Birun Dağ Evi’ne yerleşiyoruz. Dileyen misafirlerimiz otelimizin aktivitelerinden ücretsiz yararlanabilir. ( 1680 metrede Havuz Keyfi yapmaya ne dersiniz ) Akşam yemeğinin alınması sonrasında şömine başı sohbetlerin sonrasında dinlenmeye çekiliyoruz.

BİRUN KÜMBET YAYLA EVİ www.kumbet.com.tr

2 GÜN: .

Kümbet’te otelimizde alacağımız sabah kahvaltısını alıp, yürüyüş ve fotoğraf molasının ardından Kümbet Yaylası’ndan ayrılıyor, Sivas – Şebinkarahisar yolunda Pınarlar Köyü sınırları içerisinde bulunan Kuzalan Tabiat Koruma alanına hareket ediyoruz. Yol kenarındaki seyir noktasından Kuzalan Şelalesini fotoğraflıyor, Giresun üzerinden Ordu’ya doğru yolculuğumuza devam ediyoruz. Sırtını dağın yamacına yaslamış olan Ordu ( Cotyora) da Karadeniz ve şehri izleyebileceğimiz Karadeniz’in en güzel seyir terasına sahip olan 485 metre yüksekliğindeki Boztepe’ye Teleferik ile çıkıyoruz. Şehrin izlenmesi ve fotoğraf çekimleri sonrası öğle yemeğimizi Karadeniz Pidesi ( Peynirli, Kavurmalı ve Kıymalı Yumurtalı Rehberin tavsiyesi )ve yöresel tatlar şeklinde alıyoruz. Yemek sonrasında gezimize Yason Burnu ile devam ediyoruz.  Yolumuz üzerinde ‘’Sakin şehir’’ unvanı almış olan Perşembe ( Vona ) ilçesini panoramik olarak görüyor, Troya’nın kayıp altın postu hikâyesinde uğrak noktası olan ve Yunan Mitolojisinde önemli bir yere sahip olan Karadeniz’in yarımadalar üzerinde ayakta kalan tek kilise Yason ( İason ) Kilisesi ve Burnu’nu geziyoruz. Gezimizi tamamlıyor eski Karadeniz ( Nostalji ) yolundan Fatsa’ya otelimize ulaşıyoruz. Konaklama ve akşam yemeği FATSA YALÇIN OTEL www.hotelyalcin.com.tr

3 GÜN:

Otelimizdeki kahvaltının ardından Fatsa’dan ayrılıyor, Ünye’ye hareket ediyoruz. Ordu’nun en büyük ilçesi olan ve tarihteki ismi ile Onea ( Ünye ) ulaşıyoruz. Ünye gezimize Ünye Kent Müzesi ( Kaptan Server Ağa Konağı ) ile başlıyoruz. Osmanlı mimarisinde yapılmış olan Ünye Kent Müzesi gezisinin sonrasında Ünlü Kadılar Yokuşu’nun gezilmesi ile birlikte Ünye şehir gezisini tamamlıyor, şehri izleyeceğimiz Çakırtepe’ye çıkıyoruz. Fotoğraf çekimleri ve çay molası sonrasında Samsun’a hareket ediyoruz. Amazon’ların kenti Terme ve ‘’Büyük Nehir’’ anlamına gelen Çarşamba ( İris ) nehri üzerinden Ayvacık Barajı’na ulaşıyoruz. Göl kenarında bulunan restaurantımızda öğle yemeğinin alınmasının ardından Samsun’a varıyor. Bandırma Vapuru, Onur Anıtı ve şehir merkezi turumuzu tamamladıktan sonra Samsun Çarşamba Havalimanı’na hareket ediyoruz. Sun Express 22.05 uçağı ile İzmir’e uçuşumuzu gerçekleştiriyoruz. Saat 00,10 da İzmir Adnan Menderes Havalimanı’na inişimizi gerçekleştiriyoruz. Bir başka YENİ ATILIM TURİZM organizasyonunda görüşmek dileğiyle sonlandırıyoruz.