Ebruli Turizm Teklif Al

DENİZ FENERLERİNİN GİZEMLİ DÜNYASI-İZMİR ÇIKIŞLI

29/05/2016 - 29/05/2016
Sabah saat 07:30 da Karşıyaka Yunuslar, 08:00 da Alsancak Lozan Meydanında buluşuyoruz. Önce Pasaporta gidiyoruz. İzmir Pasaport iskelesindeki Deniz Fenerini fotoğraflayıp bilgi alıyoruz. Böylece Deniz Fenerlerinin gizemli dünyasına ilk adımımızı atmış oluyoruz. Poğaça ikramımızla beraber kahvaltı yapmadan gelenler için burada mola veriyoruz...
Sonra yola çıkıyoruz. Nerede bir deniz feneri varsa, onun peşinden gidiyoruz. Bu ilginç yapıların kimi karada, kimisi denizde, bazıları da irili ufaklı ıssız adalara kondurulmuş. Narlıdere de Yenikale/Sancakkale Fenerleri, Pelikan Fenerini, Güzelbahçe ve Urla iskele Fenerleri ile Mordoğan Barınak Fenerini görüyoruz. Az gidip uz gidip, dere tepe düz gidi, Karaburuna varıyoruz. Yemke molasını burada veriyoruz.
Öğleden sonra da yine fenerlerin izinde yarımadayı geziyoruz. Karaburun Saip Adası ve Sarpıncık Fenerleri, Ildırı Ufak Adalar Feneri, Dalyanköy Feneri, Çeşme Üçburun Batık Feneri, Çeşme Kızılburun Feneri, Sakız Boğazı/ Paspariko Feneri ve Alaçatı Bozaları Fenerini görüyoruz. Kimisinin yanına gidiyoruz, kimisini uzaktan seyrediyoruz. Çünkü bu fenerlerin bir kısmı denizde şamandıra hainde ya da adaların üzerinde...
Tur dönüşünde eski bir liman kenti olan İzmirin Deniz Fenerinin gizemli dünyasını keşfetmiş olmak bize mutluluk veriyor. Nefis manzaralar arasında ilerleyen bu turu Ebruli Turizm olarak yıllardır keyifle yapıyoruz.

FİYATA DAHİL OLAN HİZMETLER
ULAŞIM
REHBERLİK
DANIŞMANLIK HİZMETİ

FİYATA DAHİL OLMAYAN HİZMETLER
İSTEĞİNİZE GÖRE SABAH KAHVALTISI
KARABURUNDA ÖĞLE YEMEĞİ VE İÇECEKLER

Ebruli Turizm

Adres : 1443 Sokak (Kıbrıs Şehitleri) Mutlu Apt. No: 37 Kat:3 Daire: 3 35220 Alsancak/İZMİR