Kaçamak Turizm Teklif Al

Eskişehir & Kütahya Turu

20/01/2017 - 21/01/2017

1. Gün: CUMARTESİ
Sabah Saat: 06.00’da GİRNE BULVARI, 06.10’da MAVİŞEHİR (Ege Park AVM Önü), 06.15’da BOSTANLI (İskele Önü Durakları), 06:25’de KARŞIYAKA (Anıt Önü), 06:45’da LOZAN (Atatürk Lisesi Önü), 07:00’de ÜÇYOL (Şehirlerarası Otobüs Ofisleri Önü), 07:20’de BORNOVA (Ege Üniversitesi Kampüs Önü), 08:30' da SALİHLİ BELEDİYESİ’ önünden siz değerli konuklarımızı aldıktan sonra hareket ediyoruz. Kula, Uşak, Gediz üzerinden yoldaki gerekli molaların ardından KÜTAHYA ’ya ulaşıyoruz. Öğle saatlerinde ulaştığımız Kütahya’da alacağımız öğle yemeğinin (ekstra) ardından GERMİYAN SOKAĞI’nda; EL SANATLARI EVİ’ni, ÇİNİ TASARIM ATÖLYESİ’ ni ziyaret ediyoruz. Kütahya’dan ayrılmadan önce ÇİNİCİLER ÇARŞISI’ nda alışveriş için serbest zaman alıyor ve ESKİŞEHİR’e doğru hareket ediyoruz. Adı “Eski” kendisi “Yeni” şehrimizde otelimize yerleşiyor ve akşam yemeğimizi alıyoruz. Yemek sonrası otelimizin konumunun merkezi olması sebebiyle konuklarımız arzu ederlerse yürüyüşe çıkabilir, dilerlerse şehri bir baştan diğer başa tramvayla gezerek şehrin ışıklı ve renkli dünyasını keşfedebilirler.

2. Gün: PAZAR
Sabah kahvaltımızı otelimizde aldıktan sonra kent manzarasını izleyebileceğimiz; adını park içinde bulunan yapay şelaleden alan ŞELALE PARK’a gidiyoruz. Çoban Mustafa Paşa’ nın talimatı ile Acem Ali tarafından yapılan 15.yy yapısı diğer ismiyle KURŞUNLU KÜLLİYESİ ve dünyada açılan ilk LÜLETAŞI MÜZESİ’ni ziyaret ediyor, ardından ODUN PAZARI’nın o güzel evleri arasında yürümeye başlıyoruz. Lületaşı ustalarının küçük atölyelerinde beyaz altına nasıl şekil verdiklerini izleme ve alışveriş yapabilme fırsatı bulacağımız ATLIHAN’da alacağımız serbest zamanın ardından yine ilklerden birisi olan CAM SANATLARI MÜZESİ’ni ve sonrasında BALMUMU HEYKELLER MÜZESİ’ni ziyaret ediyoruz. Geçirdiğimiz bu keyif dolu dakikaların ardından sevgi ve aşk şehri Eskişehir’in AŞK ADASI (SEVGİ ADASI)’na geçiyor kısa bir yürüyüş yaptıktan sonra bu kez de Eskişehirli’nin denize olan özlemini giderdiği 300 bin metrekarelik alana kurulu KENT PARK’a gidiyoruz. Yapacağımız kısa yürüyüş sonrasında öğle yemeği için mola veriyor ve Eskişehir’in ünlü lezzetlerinden Çibörek yemeye gidiyoruz. Daha sonra KÖPRÜBAŞI’na ulaşıyor ve dileyen konuklarımızla ekstra olarak motorlarla PORSUK ÇAYI’nda Gondol sefası yaparak manzaranın ve ESKİŞEHİR’in tadını çıkarıyoruz. HALLER GENÇLİK MERKEZİ, 222 PARK (eski kereste fabrikası) ve ilk Türk yapımı otomobili DEVRİM ARABASI’nı görüyor ve son noktamız olan SAZOVA BİLİM SANAT PARKI’na gidiyoruz. 400 bin metrekarelik alana kurulu GÖLET’i, birebir ölçülerde yapılmış KORSAN GEMİSİ’ni, MASAL ŞATOSU’nu, BİLİM MERKEZİ VE UZAY EVİ’ni, SU ALTI DÜNYASI’nı gezmek için serbest zaman kullandıktan sonra otobüsteki yerimizi alarak güzel anılarla ESKİŞEHİR’den ayrılıyoruz.  Yolda vereceğimiz kısa molaların ardından İZMİR’e varıyoruz. Bir başka Kaçamak Turizm seyahatinde buluşmak üzere vedalaşıyoruz.

Kaçamak Turizm

Adres : Atatürk mah. 24. sk. No:1/1 Tan İş Merkezi (İş Bankası arkası) Salihli - Manisa