YENİDEN TURİZM Teklif Al

Eskişehir-Kütahya Turu

24/11/2017 - 26/11/2017

1.GÜN : Sabah saat, 07:30 ÜÇKUYULAR, 07:30 ÜÇYOL, 07:50 KARŞIYAKA, 08:15 BORNOVA EÜH önünden siz değerli misafirlerimizi alarak yola çıkıyoruz. Yolumuz üzerinde tesislerde alacağımız ( ekstra ) sabah kahvaltısı sonrası yolculuğumuza devam ederek UŞAK üzerinden ÇAVDARHİSAR geliyoruz. AİZONAİ ANTİK KENTİ’ni ziyaret ediyor. Türkiye’deki en sağlam ZEUS TAPINAĞINI görüyoruz.  . Bu ziyaretimiz ardından, Çiniler Diyarı KÜTAHYA’ya geliyoruz. Öğle yemeğimizi burada alıyoruz.(Ekstra) ULUCAMİ ve GERMİYAN SOKAĞI göreceğimiz tarihi yapılar. Çini çarşısını gezip porselen alışverişi için serbest zaman bıraktıktan sonra KÜTAHYA dan ayrılıp ESKİŞEHİR’e geliyoruz. İlk durağımız BİLİM SANAT VE KÜLTÜR PARKI. 25 bin metre karalık bu parkı Buharlı mini tren ile yapacağımız nostaljik bir turla gezebiliriz. Burada NUHUN GEMİSİ GEMİSİ, KORSAN GEMİSİ,  oyun alanları, hayvanat bahçesi gezip göreceğimiz yerler arasında. Bu aradan ayrılarak Akşam yemeği ve konaklama için Şehir merkezinde bulunan 3*BÜYÜK  OTEL’e geliyoruz. Canlı müzik eşliğinde akşam yemeğimizi alıyoruz. Konaklama otelimizde.

2.GÜN : Otelde alacağımız sabah kahvaltımız ardından otelimizden ayrılıyoruz. PORSUK ÇAYI kenarına gelip burada keyifli bir GONDOL SEFASI yapıyoruz. Tekne gezisi sonrası ODUNPAZARI EVLERİ’ne geliyoruz. Burada kent kültürüne kazandırılan restore edilmiş Osmanlı evlerini ve konaklarını geziyoruz. ATLIHAN da lüle taşı mağazalarını gezip alışveriş yapıyoruz. Ülkemizin ilk ÇAĞDAŞ CAM SANATLARI MÜZES ve PROF. DR. YILMAZ BÜYÜKERŞEN'in çabalarıyla oluşturulan KURTULUŞ SAVAŞI ve BALMUMU MÜZESİNİ geziyoruz.Cumhuriyetimizin kazanımlarını ve Cumhuriyet dönemi sanatçılarımızı , devlet adamlarımızı burada görüyoruz.Hayranlıkla gezdiğimiz bu müzeden sonra  KURŞUNLU KÜLLİYESİ’ne geliyoruz. Buradaki Lületaşı müzesini ve Külliyeyi gezdikten sonra ,Eskişehiri panoromik olarak görebileceğimiz ŞELALE PARKA çıkıyoruz burada öğle yemeğimizi meşhur ÇİĞ BÖGREK olarak alıyoruz. Daha sonra KENT KÜLTÜR PARKINDA  keyif çaylarımzı içiyoruz. İç Anadolu’ya yapay sahilin, denizin yapıldığı, yarı olimpik açık-kapalı havuzları, dinlence-eğlence yerleri, birbirinden güzel heykelleri ile kente ayrı bir renk katan bu güzel parkı hayranlıkla gezdikten sonra ESKİŞEHİR merkezde serbest zaman veriyoruz.Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.Yemek sonrası dileyen konuklarımız Barlar Sokağı ve Haller Gençlik merkezine gidebilir.Tranvay gezisi yapabilir.

3.GÜN:Sabah kahvaltı sonrası otelimizden ve Eskişehir’den ayrılıyoruz. Alpu- Mihallıççık  yolu  SÜNDİKEN DAĞLARI üzerinden Anadolu’nun bakir köylerini,doğasını,ormanlarını,bahar çiçeklerini ve havasını yaşayarak yolculuğumuzu sürdürüyoruz.yolumuz üzerindeki köylerde,kısa çay molası vererek,yöre insanı ile konuşuyoruz.SARIYER ve HASDANUĞURLU barajlarını görerek,baraj sularının oluşturduğu,ÇAYIRHAN GÖLETİ ve KUŞ CENNETİ’ne geliyoruz.Harika bir manzara ile karşılaşıyoruz.Volkanik arazide oluşan jeolojik oluşumlar ve renklerin göle  yansıması bizleri çok etkileyecektir.Burada vereceğimiz kısa bir mola sonrası BEYPAZARI’ndayız.Tarihi ipekyolu üzerinde bulunan bu kadim kentimiz,cumbalı,üzerinde guşgana denilen çatıları olan,2-3 katlı evleri,gümüş işçiliği,Beypazarı kurusu ile ünlüdür.Önce hıdırlık tepesinden kenti panoramik olarak görüyoruz. Daha sonra merkeze gelerek,camilerini, taş mektebi,tarih kokan sokaklarını  geziyoruz.Vereceğimiz serbest zamanda gümüş alışverişi yapabilir, yoresel ürünler alabiliriz.Öğle yemeğimizi İNÖZÜ VADİSİnde restorantlarda yöresel menü olarak aldıktan sonra  dönüş yolculuğumuza başlıyoruz.AYAŞ,POLATLI, AFYON,UŞAK yolu ile uygun molalar vererek  geç saatlerde İZMİR’de  oluyoruz.Bir başka YENİDENTUR organizasyonunda buluşmak üzere sizlerle vedalaşıyoruz.