Kordelya Travel Teklif Al

Günübirlik Bozcaada turu

16/04/2017 - 16/04/2017

Günübirlik

Bozcaada’da ilk durağımız Akvaryum Koyu. Mavinin ve yeşilin birbiriyle buluştuğu doğanın, havasını alıp fotoğraflarımızı çektikten sonra Ayazma Manastırı ve Dilek Mağarası’na geçiyoruz. Kutsal su anlamına gelen Ayazma, Manastırdan çıkan kutsal suyun denize döküldüğü yere de adını veriyor. Zamanında günahlarından arınmak isteyenlerin kutsal suda yıkanmak için geldiği Ayazma Plajlarında öğle yemeği molası veriyoruz. Molamızın ardından Türkiye’nin 3. Rüzgar Gülü Santrali olma özelliğini taşıyan Bozcaada Rüzgar Gülü Santrali’ne gidiyoruz.

17 adet Rüzgar Gülünün bulunduğu adanın en rüzgarlı bölgesinde, Bozcaada ve hatta Ezine’ye nasıl enerji sağlandığını izliyoruz. Ardından Bozcaada Kalesine kadar uzanan Rum ve Türk Mahallerinde şehir turunu yapmak üzere yola çıkıyoruz. Meryem Ana Kilisesi’ni ziyaret ettikten sonra Bozcaada ile ünlenmiş sakızlı kurabiyelerden tadıp Bozcaada’ya bir başka ün katan şarap fabrikalarını görmeye gidiyoruz. Sonrasında alışveriş ve kısa bir dinlenme molası için saat 19.00 feribotunda buluşmak üzere ayrılıyoruz.