Kordelya Travel Teklif Al

İstanbul Turu-İzmir Çıkışlı

23/09/2015 - 27/09/2015

1.GÜN ÇAMLICA - SULTANAHMET - TOPKAPI - AYASOFYA - YEREBATAN - İSTANBUL

ÜSKÜDAR ‘dan Yeşilçam ‘ın simgelerinden ÇAMLICA TEPESİ ‘ne çıkıp 7 tepeli şehre karşı çaylarımızı yudumluyoruz ve tarih ile içiçe turumuza başlıyoruz; Çinilerindeki hakim renkten dolayı batılıların “Mavi Cami” adını yakıştırdıkları ünlü altı minareli SULTAN AHMET CAMİİ, AYASOFYA, Osmanlı ‘nın 4 asır yönetim merkezi olmuş TOPKAPI SARAYI, bir zaman makinası gibi sizi alıp bir asır öncesine götürecek SOĞUK ÇEŞME SOKAĞI, tarihi HİPODROM ve sizi Bizans ’ın mistik havasına anınsatacak 336 sütunlu YEREBATAN SARNICI’nı (SARAYI) geziyoruz ve turumuzun sonunda otelimize yerleşiyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.

2.GÜN DOLMABAHÇE - BOĞAZ TURU - MİNİATÜRK - TAKSİM - İSTİKLAL - BEYOĞLU - ORTAKÖY - BEŞİKTAŞ - İSTANBUL

Sabah kahvaltısının ardından otelimizden ayrılıp, içindeki eşyalarla döneminin yaşamını tanıtması bakımından ilginç olan ve ATATÜRK ‘ün ömrünün son yıllarında oturduğu DOLMABAHÇE SARAYI ’nı gezmeye gidiyoruz. Daha sonra BOĞAZ TURUNA çıkıyoruz. Beşiktaş, Ortaköy, Arnavutköy, Bebek, Rumeli Hisarı, Emirgan, Yeniköy boyunca tarihi yalılar arasından turumuzu tamamlayıp, Haliç’in kıyısından geçerek Eyüp’e geliyor ve teleferik ile Piyer-Loti’ye çıkarak çaylarımızı Haliç’in eşsiz güzelliği karşısında içiyoruz. Ardından MİNİATURK MÜZESİ’Nİ ziyaret ediyoruz. Türkiye ‘nin kültür merkezi BEYOĞLU ‘nda gezintiye çıkıyoruz. İstiklal Caddesi ‘nde Çiçek Pasajı görülecek yerler arasında Ardından otelimize dönüyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.

3.GÜN PANAROMA 1453 - İSTANBUL AKVARYUM - EMİNÖNÜ - TAHTAKALE - SÜLEYMANİYE -  BEYAZIT CAMİİ - KAPALI ÇARŞI - NURUOSMANİYE CAMİİ - KUMKAPI - İSTANBUL

Sabah kahvaltısının ardından otelimizden ayrılıp, İstanbul’un fethe açılan kapısı… Panorama 1453 Tarih Müzesini gezimizi tamamlayıp. Dünyanın en büyük tematik akvaryumu olan İstanbul  Akvaryum’a gidiyoruz. Yarımadanın son günü ve en güzel gününe Eminönü meydandaki Valide Sultan Cami diğer bir adıyla da Yeni Camiyi gezip, tarihi Mısır Çarşısı’nın o büyüleyici kokusuna gizemli bir yolculuk yapıyoruz.Beyazıt meydanına ulaşıp. Buradan Kapalı Çarşı’ya giriyoruz. Alış veriş için aldığımız serbest zamanın ardından bizi bekleyen otobüsümüzle buluşuyoruz. Akşam dileyen konuklarımıza eğlencenin keyfini çıkarmak için KUMKAPI ’ya gidiyoruz.

4.GÜN KINALI ADA - BURGAZ ADA - HEYBELİ ADA - BÜYÜK ADA - İZMİR

Sabah kahvaltısının ardından otelimizden ayrılıp, İstanbul ‘un incileri olan Prenses Adaları ‘na gidiyoruz. Kınalıada, Burgazada, Heybeliada ‘yı görüp Büyükada ‘da serbest zaman alıyoruz. Faytonla ada turu ve öğle yemeği için aldığımız serbest zamanın ardından, buradan ayrılıp Bostancı iskelesinde bizi bekleyen otobüsümüzle buluşup İzmir' e doğru yola çıkıyoruz GÖLCÜK, YALOVA, BURSA, BALIKESİR üzerinden, yoldaki gerekli molaların ardından nadide şehrimize ulaşıyoruz.