YENİDEN TURİZM Teklif Al

Konya Seb-i Arus Turu

14/12/2016 - 15/12/2016

1.GÜN: Sabah 05.30 Üçkuyular, 06.00 Üçyol, 06.15 Lozan, 06.30 Karşıyaka’dan hareketle yola çıkıyoruz. Kula da kahvaltı (ekstra) Afyonda öğle yemeği (ekstra) molalarımızı verdikten sonra Akşehire geliyoruz. Yüzlerce yıldır, Türk halkının gönlünde yer alan, fıkraları ile hem ders veren, hem neşe kaynağı olan Nasrettin Hocamızın kabrini ziyaret ediyoruz. Gülmece parkını geziyoruz. Ardından yola çıkarak 4* DERYA OTEL’limize geliyoruz. Akşam yemeğine kadar otelin termal havuzlarından faydalana biliriz. Otelimizde akşam yemeğimizi aldıktan sonra ŞEB-İ ARUS törenlerini izlemek üzere KONYA MEVLANA KÜLTÜR MERKEZİ’ne geliyoruz. Tasavvuf müziği ile oluşan mistik ortamda Sema gösterilerinin büyüsü ile etkileniyoruz .Tören sonrası otelimize dönüyoruz.Konaklama otelimizde.

2.GÜN: Kahvaltı sonrası otelimizden ayrılarak KONYA turumuza başlıyoruz. Önce Anadolunun en eski antik kentlerinden biri olan SİLLE’ye geliyoruz. Tarihi ticaret yollar üzerinde olan SİLLE’de Kaya kiliseleri Ayasofya ile aynı tarihte yapılmış olan Ayasofyanın benzeri AYA ELENİ KİLİSESİ Rum ve Türk mahalleleri orijinal evleri gezdikten sonra buradan ayrılarak MERAM BAĞLARI’na geliyoruz. Buradaki kısa gezimizin ardından KONYA’ya gelerek, KARATAY MEDRESESİ, ALAADDİN MEDRESESİ, ALAADDİN TEPESİ, ŞEMS-İ TEBRİZİ TÜRBESİ ve MEVLANA MÜZESİ’ni geziyoruz. Öğle yemeğini aldıktan sonra İZMİR’e doğru yola çıkıyoruz. Yolda vereceğimiz molalar ile akşam saatlerinde İZMİR de oluyoruz. Bir başka YENİDEN TURİZM gezisinde buluşmak üzere sizlerden ayrılıyoruz.