Escan Turizm Teklif Al

KÜLTÜR İSTANBUL TURU

23/11/2017 - 26/11/2017
1. Gün:

Akşam saat 22:30 da Karşıyaka ESCANTUR Acente önü, 22:40 Bostanlı İskelesi Karşısı 22:50 Girne Caddesi 23:15 Üçyol Pizza Pizza, 23:30 da Üçkuyular Opet, 23:50 Bornova E.Ü.H önünden misafirlerimizi aldıktan sonra yolculuğumuza başlıyoruz.Akhisar Susurluk’taki molalarımız sonrasında Bursa karayolu üzerinden İstanbul’a ulaşıyoruz. Sabah kahvaltımızı uygun bir tesiste aldıktan sonra 1843-1855 yılları arasında Sultan I.Abdülmecid tarafından “Kötülük ve çirkinlikler burada yasaktır, burada sadece güzel olan şeyler bulunsun ” diyerek İstanbul Boğazı’nın en güzel yerine inşa ettirdiği ve ihtişamın zirve yaptığı DOLMABAHÇE SARAYI’nı geziyoruz. Ardından tarihi EMİNÖNÜ Meydanı’ndan tekne ile Boğaz turuna(ekstra) çıkıyoruz. Avrupa ile Asya Kıtası’nı birbirinden ayıran aynı zamanda da Karadeniz ile Marmara Denizi’ni birbirine bağlayan ve Dünya’nın en dar ve bu nedenle de en tehlikeli geçiş özelliği olan İstanbul Boğazı’nı rehberimiz eşliğinde geziyoruz. Boğaz’ın tarihi ve coğrafi özellikleri ile tarihin eskitemediği yalıları hakkında gerekli bilgilerimizi alıyoruz. Boğaz turunun sonunda Eminönü’ne tekrar dönüyoruz ve akşam yemeğini almak üzere otelimize gidiyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.4*Hilton Garden Inn Hotel istanbulgoldenhorn.hgi.com

2. Gün:

Sabah otelde alacağımız açık büfe sabah kahvaltımızın sonrasında Tarihi Yarımada turumuza rehberimiz eşliğinde başlıyoruz ve İlk olarak Dünya mimarlık tarihinin, günümüze kadar ayakta kalmış en önemli anıtları arasında yer alan, Ayasofya Müzesi’ni geziyoruz. Ardından İstanbul’un en özgün, en önemli tarihi yapılarından biri olan ve diğer adı Bazilika sarnıcı olarak bilinen Yerebatan Sarnıcı’nı geziyoruz. 1459- 1465 yılları arasında Fatih Sultan Mehmet tarafından ikametgah olarak yaptırılan ve 400 yıl boyunca Osmanlı Devleti’nin yönetim merkezi olan Topkapı Sarayı’nı da gezdikten sonra, Padişah I. Ahmet tarafından yaptırılan ve “Mavi Camii “ diye de bilinen Sultanahmet Camii ile turumuza devam ediyoruz. Hipodrom Meydanı’nda bulunan Yılanlı Sütun, Dikilitaş ve Alman Çeşmesi’ni de görüp tarihlerini ve hikayelerini rehberimizden dinledikten sonra Meşhur Sultanahmet Köftecisi’nde Öğle yemeğimizi alıyoruz. Öğle yemeğimiz sonrasında Pierre Loti Tepesi’ne gidiyoruz ve kahvelerimizi yudumlarken Haliç manzarasını izliyoruz ve Keyifli bir tur sonrasında artık otelimize geçiyoruz. Akşam yemeğimizi otelimizde alıyoruz ve arzu eden misafirlerimiz ile eğlenmeye, İstanbul’da eğlencenin merkezi KUMKAPI’ya gidiyoruz. Çılgın bir eğlence ve muhteşem bir fasıl eşliğinde gecenin hakkını veriyoruz. Kumkapı eğlencemiz sonrasında otelimize dönüyoruz. Konaklama otelimizde. 4* Hilton Garden Inn Hotel istanbulgoldenhorn.hgi.com

3. Gün:

Sabah hotelimizde alacağımız açık büfe sabah kahvaltımızın ardından Marmara’nın eşsiz güzellikteki adalarından Büyükada’ya gitmek üzere Bostancı iskelesine doğru yola çıkıyoruz.Bostancı iskelesinden ada vapuruna binerek yarım saatlik bir sefer ile Büyük Ada iskelesine ulaşıyoruz. Büyük Ada’da alacağımız serbest zamanımızda dileyen misafirlerimiz adayı faytonlar ile dolaşabilir veya bisiklet kiralayarak ada turu yapabilirler. Rehberimizin vereceği buluşma saatinde yeniden iskelede buluşarak dönüş vapuruna biniyoruz ve Bostancı iskelesinde bizleri bekleyen otobüsümüze yerleşerek dönüş yolculuğumuza başlıyoruz. Yolda Uygun tesislerde vereceğimiz molalarımızın sonrasında İzmir’ e ulaşıyoruz. Bir dahaki ESCAN TUR’ da buluşmak üzere vedalaşıyoruz.