Kordelya Travel Teklif Al

Kurban Bayramı'nda Bodrum Turu

23/09/2015 - 27/09/2015

1.GÜN BODRUM TURU : İZMİR - BODRUM - OTELE YERLEŞME
Yolda verilen molaların ardından Bodrum'a ulaşıyoruz ve otelimize yerleşiyoruz. Otelimizin aktivitelerinden yararlanıyoruz. Öğle, Aksam yemeği ve konaklama Otelimizde.

2.GÜN BODRUM TURU : BODRUM - OTEL SERBEST ZAMAN - BODRUM YARIMADA TURU - AKŞAM BARLAR SOKAĞI GEZİSİ
Sabah kahvaltıdan sonra, dileyen misafirlerimizle Bodrum Yarımada turu yapıyoruz. Akşam yemeğimizin ardından dileyen misafirlerimizle barlar sokağı gezisi yapıyoruz. Öğle,  Akşam  yemeği ve konaklama  otelimizde.

3.GÜN BODRUM TURU : BODRUM - BODRUM KALEİÇİ GEZİSİ
Sabah kahvaltıdan sonra, dieyen misafirlerimize Bodrum Kaleiçi gezisi yapıyoruz. Tüm gün süren turumuzda Rehber eşliğinde muhteşem bir gün sunuyoruz. Öğle, aksam yemeği ve konaklama Otelimizde.

4.GÜN BODRUM TURU : BODRUM - BAFA GÖLÜ - İZMİR
Sabah kahvaltıdan sonra, Öğle saatlerinde otelimizden ayrılıyoruz. Bafa gölü gezisi ardından sonra  İZMİR' e hareket ediyoruz ve akşam İzmir’e varıyoruz.