Escan Turizm Teklif Al

KURBAN BAYRAMINDA BOZCAADA-GÖKÇEADA-ŞEHİTLİK TURU

25/09/2015 - 27/09/2015
1. Gün:

25.09.2015 Sabah saat 06:00 Üçkuyular , 06:20 Üçyol, 06:40 Bornova Hastane Önü 06:50 Karşıyaka ESCANTUR önü, 07:00 Bostanlı İskele Karşısı, 07:15 Girne Caddesi önünden misafirlerimizi aldıktan sonra yolculuğumuza başlıyoruz. Sabah kahvaltımızı uygun bir tesiste aldıktan sonra Bozcada’ya gitmek üzere Ezine Geyikli İskelesi‘ne ulaşıyoruz. Feribot yolculuğumuz sonrasında Bozcaada’ya ulaşıyoruz ve limandaki serbest zamanın ardından Bozcaada Kalesi, Eski Rum evleri, Meryemana Kilise’si göreceğimiz yerler arasında.Bozcaada’daki serbest zaman sonrasında Bozcaada İskelesinden Feribot’la Geyikli İskelesine dönüyoruz. Geyikli’den ayrılarak Çanakkale’ye hareket ediyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.3* ZİLELİ OTEL http://www.hotelzileli.com/ Rota:İzmir-Çanakkale=312km

2. Gün:

26.09.2015 Sabah kahvaltımızı otelimizde aldıktan sonra Çanakkale merkezden Eceabat’a geçiyoruz ve Kabatepe’ye hareket ediyoruz. Keyifli bir deniz yolculuğu sonrasında Gökçeada’ya ulaşıyoruz. Bir zamanlar 1950 hanesi, sineması ve iki kilisesi ile GÖKÇEADA’nın en büyük köyü olan Dereköy’e hareket ediyoruz. Köyü gezdikten sonra Tepeköy’e gidiyoruz ve yapacağımız gezinin ardından ev yapımı şaraplardan tadıyor ve alışveriş yapıyoruz. Öğle yemeği için Kaleköy’de sahil restoranlarında serbest zaman aldıktan sonra, Zeytinli’de içeceğimiz dibek kahveleri ile yorgunluğumuzu atıyoruz. Akşam üzeri Gökçeda Limanı’na geçiyoruz ve feribotumuz ile Kabatepe’ye hareket ediyoruz. Kabatepe’ye ulaştıktan sonra, feribotla Eceabat’a geçiyoruz ve otelimize dönüyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde. 3* ZİLELİ OTEL http://www.hotelzileli.com Rota:Çanakkale-Eceabat -Çanakkale-12km

3. Gün:

27.09.2015Sabah kahvaltımızı açık büfe olarak aldıktan sonra otelimizden ayrılıyoruz. Çanakkale Limanından Arabalı vapur ile Eceabat’a geçiyoruz ve Gelibolu yarımadası turumuza başlıyoruz. Havuzlar Şehitliği, Seyit Onbaşı, Mecidiye Tabyaları, Abide(Morta Koyu, Ertuğrul Koyu, Hamidiye Tabyaları ziyaretimizin sonrasında Alçıtepe’de öğle yemeğimizi alıyoruz. Öğle yemeğimizin sonrasında Kabatepe üzerinden Mehmetçiğe Saygı Anıtı, 57. Alay Şehitliği, Yahya Çavuş, Kanlı Sırt, Bomba Sırtı, Conk Bayırı, Kemal Yeri'ni gezdikten sonra Şehitlik turumuzu tamamlıyoruz. Eceabat’tan Arabalı vapur ile Çanakkale’ye geçiyoruz. Edremit karayolu üzerinde vereceğimiz gerekli molalarımızın ardından İzmir’e ulaşıyoruz. Bir dahaki Escan Tur’da buluşmak üzere vedalaşıyoruz. Rota:Çanakkale-İzmir=311km - Tur Toplamı: 635 km