Kaçamak Turizm Teklif Al

KURBAN BAYRAMINDA VIP KARADENİZ & YAYLALAR-İZMİR ÇIKIŞLI TUR

10/09/2016 - 19/09/2016
1. Gün: (Cumartesi) : İzmir, Manisa, Bursa, İzmit, Bolu

Saat 20.00 ‘de Bornova’daki hareket noktamızda şehir içi servislerimizle gelen siz değerli konuklarımızı aldıktan sonra Balıkesir, Bursa, Kocaeli, Sakarya yolunu izleyerek gerekli molaların ardından sabah Bolu‘ya ulaşıyoruz.

2. Gün: (Pazar) : Abant, Devrek, Bartın, Amasra, Safranbolu

Tesislerde alacağımız sabah kahvaltısı(ekstra) molasının ardından yaklaşık 1350 mt yükseklikte, çam ve köknar ağaçlarının süslediği doğa harikası ABANT GÖLÜ’ne gidiyoruz. Sabahın ilk ışıklarında, kuş seslerinin eşliğinde oksijen yüklü havasında kısa bir sabah yürüyüşü yapıyoruz. Ardından Zonguldak’ın bastonu ile ünlü şirin ilçesi DEVREK’e gidiyoruz. BASTONCULAR ÇARŞISI’nı geziyor ve AMASRA’ya hareket ediyoruz. Bartın üzerinden ulaştığımız Amasra‘da ilk olarak Anadolu’daki başka örneği olmayan KUŞ KAYASI YOL ANITI’ na çıkıyoruz. Ardından BAKACAK TEPESİ’ne ulaşıyor ve Fatih‘in ilk gördüğünde "Lala! Lala! Çeşm-i  Cihan (Dünyanın gözleri) bu mu ola?" dediği Amasra‘yı fotoğraflama şansı buluyoruz. KÜÇÜK LİMAN‘da TARİHİ ROMA KÖPRÜSÜ‘nü ve TAVŞAN ADASI‘nı gördükten sonra AMASRA KALESİ‘ni geziyoruz. Ardından BÜYÜK LİMAN‘da kendimize balık ve salata ziyafeti çekmek ve ÇEKİCİLER ÇARŞISI’nı gezmek için serbest zaman alıyoruz. Daha sonra Amastris’in güzel şehrinden ayrılıp, MÜZEKENT SAFRANBOLU’ya doğru hareket ediyoruz. İmren Lokumları’nda izleyeceğimiz “SAFRANBOLU TANITIM SUNUMU” nun ardından Safranbolu’nun tarih kokan sokaklarında gezimize başlıyoruz. CİNCİ HAN’ı, HAMAM’ı, KÖPRÜLÜ MEHMET PAŞA CAMİİ, GÜNEŞ SAATİ, AKÇASU KANYONU‘nu, DEMİRCİLER ÇARŞISI’nı, ARASTASI’nı, EVLERİ’n igördükten sonra Safranbolu’daki otelimize yerleşiyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.

3. Gün: (Pazartesi) : Kastamonu, Sinop, Gerze, Bafra, Samsun

Sabah kahvaltısının ardından UNESCO tarafından “Dünya Kültür Mirası Listesi’’ ne alınmış müze kentimizden ayrılmadan önce, HIDIRLIK TEPESİ’ne gidiyor ve güneşin de yardımıyla Safranbolu fotoğraflarımıza yenilerini ilave ederken, tepeden kuşbakışı yapılarını inceliyoruz. Ardından milli mücadele yıllarında kahramanlıklarıyla adını tarihe yazdıran ilimiz KASTAMONU‘ya doğru yola çıkıyoruz. Kastamonuda; SAAT KULESİ, ŞERİFE BACI ANITI VE TARİHİ HÜKÜMET KONAĞI‘nı görüntüledikten, şehrin havasını soluduktan sonra, bu kez de ölümsüzlüğün sembollerinden sarımsağı ile ünlü adını ise bir sanat şaheseri olan köprüden alan TAŞKÖPRÜ’de hatıra fotoğrafı çektiriyoruz. Sonrasında Ülkemizin en kuzey uç noktasındaki ilimiz SİNOP‘a ulaşıyoruz. Birçok diziye ve filme ev sahipliği yapmış, tarihte; Diyojen’den Ahmet Muhip Dranas’a, Sebahattin Ali’ye ve birçok ünlünün hikâyesine rastlayacağımız bu tarih ve coğrafya harikası şehri gezmeye “TARİHİ SİNOP CEZAEVİ” ile başlıyoruz. Ardından Sinop’un ünlü mantısını yemek için öğle yemeği molası veriyoruz. Daha sonra Sinop'un en yaygın el sanatlarından biri olan KOTRACILIK (Gemi maketçiliği)hakkında bilgi alıyor ve dileyen konuklarımızla SİNOP KALESİ‘ne ait burca çıkıyoruz. Şehri ve güzel Karadeniz’i bir de buradan selamladıktan sonra aşağıya iniyor, Sinop’a veda ediyoruz. Bafra‘da Kızılırmak deltasını geçerek 19 Mayıs üzerinden Samsun‘a ulaşıyoruz. İlk olarak ARKEOLOJİ MÜZESİ’ni ziyaret ederek şehrin tarihine tanıklık yapmış eserleri görüyoruz. Buradan AMAZON KÖYÜ’ne gidiyor ve serbest zaman alıyoruz. Bu süre içerisinde AMAZON’ları daha yakından tanımak için müzeyi ziyaret edebilir, Teleferikle AMİSOS TEPESİ’ne çıkabilir, dev boyuttaki AMAZON HEYKELİ’ni ve ASLANLAR’ı görüntüleyebilir ve hatta aslanın dişleri arasından sahili izleyebiliriz. Ardından Samsun’daki otelimize yerleşiyoruz. Dileyen konuklarımız otelimizin şehir merkezinde olmasının avantajını kullanarak yemek sonrası, Samsun sahilinde FAYTON ile gezintiye çıkabilir ya da hareketli akşamına şahitlik etmek için kısa bir yürüyüş yapabilirler

4. Gün: (Salı) : Ordu, Giresun, Kuzalan Şelalesi, Kulakkaya Yaylası

Sabah kahvaltısını otelimizde aldıktan sonra  Heinrich Krippel’in 1932 yılında yaptığı ünlü ATATÜRK HEYKELİ’nin önünde kısa bir fotoğraf molası veriyor ve ORDU’ya hareket ediyoruz. Yeşilırmak deltasında kurulan Çarşamba, Amazonlar diyarı Terme ve Yunus Emre’nin dizelerinde son durak dediği ÜNYE (Oney) üzerinden Ordu’ya ulaşıyoruz. Ordu‘da teleferikle yaklaşık 515 metre yükseklikteki BOZTEPE‘ye çıkıyoruz. Muhteşem sahili ve vadileri kuşbakışı seyrettikten sonra GİRESUN‘a hareket ediyoruz. Kirazın doğduğu, Fındığın başkenti Giresun’da fındık alışverişi için fabrika satış mağazasında kısa bir mola verdikten sonra öğle yemeğimizi alıyoruz. Yemek sonrası Giresun adasına zevkli bir tekne turu yapıyor, adanın hikayesini rehberimizden dinliyoruz. Daha sonra Giresun’un en güzel yaylalarından KULAKKAYA Yaylasına hareket ediyoruz. Yolumuz üzerinde Kuzalan şelalesinin muhteşem doğasını anı defterimize kaydediyoruz. Kulakkaya yaylasında mimarisi ve kalitesi ile rüya gibi bir gece geçireceğiniz Zifin Otel’e yerleşiyoruz. Akşam yemeği ve konaklama buradaki özel otelimizde.

5. Gün: (Çarşamba) :Trabzon, Atatürk köşkü, Çaykara, Uzungöl, Rize, Ardeşen, Çamlıhemşin, Ayder Yaylası

Yaylada alacağımız sabah kahvaltısı sonrasında Giresun’a iniyor ve Trabzon’a gidiyoruz.  Şehri tepeden gören Soğuksu semtine çıkıyor ve Ata’mızın Trabzon’a gelişleri sırasında konakladığı ATATÜRK KÖŞKÜ‘nü ziyaret ediyoruz. Ardından Trabzon’a özgü gümüş işleme sanatı örneği olan “KAZAZİYE” (hasır bilezik) hakkında bilgi almak için sunuma gidiyoruz. Trabzondaki gezimizi tamamladıktan sonra 1090 m. yükseklikte etrafı tamamen çam ormanlarıyla kaplı vadinin tam ortasında bulunan UZUNGÖL’e gitmek üzere hareket ediyoruz. Uzungöl’de yürüyüşler yapıyor, mis gibi havasını teneffüs ediyoruz. Uzungöl gezimizi tamamladıktan sonra Bıçağı ile ünlü SÜRMENE’ye ulaşıyor ve bıçak alışverişi için kısa bir mola verdikten sonra   Çamlıhemşin üzerinden Hala Deresi’ni takip ederek, 1350 Mt. Yükseklikteki Ayder Yaylası‘na çıkıp, Gelin Tülü Şelalesi’ni görüntülüyor ve ardından yapacağımız kısa yürüyüşün sonrasında otelimize yerleşiyoruz. Akşam yemeği ve konaklama Ayder Yaylası’ndaki otelimizde.

6. Gün: (Perşembe) :Fırtına ve Köyleri, Şenyuva Köprüsü, Mollaveyis Köyü, Zilkale, Palovit Şelalesi, Çat Vadisi, Bulut Şelalesi, Ortan Köyü, Gelin Tülü Şelalesi, Arhavi, Hopa, Gürcistan, Batum

Sabah kahvaltımızı otelimizde aldıktan sonra, Hala, Polovit, Elevit ve Tunca dereleri ile beslenen ünlü FIRTINA VADİSİ’ne gidiyoruz. Dileyen konuklarımızla minibüslerle (Ekstra) vadinin gizemli güzelliğini keşfe çıkıyoruz. KONAKLAR MAHALLESİ’nde bölgenin en eski “TAŞ KONAK”ını görüntüledikten sonra, ekran başında bizleri doğası ile büyüleyen SEVDALUK dizisinin çekimlerinin yapıldığı köye gidiyoruz. Ardından yine bölgenin en eski taş köprülerinden ÇİNÇİVA KÖPRÜSÜ (ŞENYUVA KÖPRÜSÜ)‘nü görüyor, doğanın güzelliğine, Fırtına’nın sesine şahitlik ediyoruz. Sonrasında Karadeniz ev yaşamını bizlere her haliyle hissettirecek MOLLAVEYİS KÖYÜ’nde Konakta çay molası veriyoruz. Daha sonra yeryüzündeki cenneti keşfe devam ediyor ve ZİL KALE’ye doğru vadide ilerliyoruz. Kale hakkında bilgi aldıktan sonra bu kez cennetten gelen sese kulak veriyor; önce PALOVİT ŞELALESİ’ni ardından da ÇAT VADİSİ’ndeki BULUT ŞELALESİ’ni görmeye gidiyoruz. Sonrasında Karadeniz’in yaşayan köylerini ziyaret etmeye başlıyoruz. Evleriyle ünlü YOLKIYI KÖYÜ’nü görüp, konakların görüntülerini fotoğrafladıktan sonra Karadeniz insanının zekasına, orijinal SERENDER (nayla) lerinden KARAYEMİŞ’lerine kadar bu vadiyi ve uzaktan görünen diğer köyleri izliyoruz. Dileyen misafirlerimiz için (ekstra) Rafting yapma imkanı. Bu güzel yaylalar gezimizin ardından, Hopa, Kemalpaşa üzerinden SARP SINIR KAPISI’na gidiyoruz. Kapıdaki geçiş işlemlerimizi tamamladıktan sonra GÜRCİSTAN’a giriş yapıyoruz. İlk durağımız olan evli çiftlere de şans getirdiğine inanılan SAINT ANDREW HEYKELİ’nde kısa bir fotoğraf molası aldıktan sonra panoramik  olarak GONIO SAHİLLERİ’ni, Ülkemiz topraklarında doğan ÇORUH NEHRİ’ni, GÖNYE KALESİ’ni görerek BATUMA  ulaşıyoruz. KATEDRAL’de fotoğraf molasının sonrasında zengin bitki çeşitliliğine sahip Botanik Parkı’na kadar panoramik tur yaparak şehrin en uç noktasına ulaşıyoruz. Daha sonra tekrar şehre dönüyor ve şehrin meydanlarını bu kez yürüyerek dolaşmaya başlıyoruz. TİYATRO MEYDANI’nı, MEDEA ANITI’nı geziyor, ALTIN POST’un heykelinde klasik Batum Hatıra Fotoğrafı çektiriyor ve Batum’daki otelimize yerleşiyoruz. Akşam yemeğini (ekstra) Türk Mahallesi’nde aldıktan sonra ŞEHİR PARKI’ndaki müzik ve ışığın eşliğinde suyun dansını izliyor, sahile doğru yürüyüş yapıyor, bambu ağaçlarını görüyor, şehrin heyecanına ve hareketliliğine bizler de eşlik ediyoruz. Olağanüstü keyif alacağınız bu güzel BATUM akşamından sonra otelimize dönüyor ve konaklıyoruz.

7. Gün: (Cuma) : Borçka, Karagöl, Rize, Trabzon, Maçka, Zigana Yaylası

Sabah kahvaltısını otelimizde aldıktan sonra, otelimizden ayrılıyor ve Sınır Kapısı’na doğru yola çıkıyoruz. Son olarak ters süt şişesi şeklinde yapılan (sütün saflığının temizliğinin dürüstlüğünün içine aktığının göstergesi) ADALET BİNASI’nı, içine yerleştirilen öğelerin bile ters çevrildiği WHITE RESTAURANT’ı, masallar ülkesindeki şatoları andıran OTEL VE KAMU BİNALARI’nı görüntülüyor ve Gürcistan’dan çıkış yapıyoruz. baktığınızda unutamayacağınız güzellikler arasında yerini alacak muhteşem doğasıyla bizleri büyüleyecek KARAGÖL için hareket ediyoruz. Cankurtaran Geçidi’nden Hopa’ya doğru bakıyor, Kafkasların güzelliğine şahitlik ediyoruz. Ustalarıyla birlikte giderek azalmaya başlayan KARADENİZ’İN TİPİK EVLERİ VE SERENDER’lerinin bizlere eşlik edeceği yolda; Karadeniz kültürünün yaşaması ve yaşatılmasında büyük emeği geçen Değerli Sanatçımız Kazım Koyuncu ’nun da doğduğu köyden geçiyor ve kendisini rahmetle anıyoruz. Çoruh Nehri kıyısındaki şirin yerleşimimiz BORÇKA’ya ulaşıyor ve bizleri bekleyen Minibüslerimize geçiyoruz. (Ekstra) Ağaçların süslediği, BARDNALA, KORPA, RUSMANİ ve MAİSUR ŞELALE’lerinin ses verdiği yolda keyifle ilerliyor ve göle ulaşıyoruz. Yürüyüş yaparak kullanacağımız serbest zamanın ardından tekrar minibüslerimize geçiyor ve otobüsümüze dönüyoruz. Karagöl’ü ziyaretimizin ardından GÜNDOĞDU’ya doğru yola çıkıyoruz. Ünlü RİZE BEZİ alışverişi için alacağımız serbest zamanın ardından, ÇAY FABRİKASI’nda çayın öyküsünü dinliyor ve tekrar otobüsümüze geçerek Ünlü ZİGANA GEÇİDİ’ne doğru yol alıyoruz. Zigana’daki yayla tesisimize yerleşiyoruz. Karadeniz gecesi eşliğinde alacağımız Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.

8. Gün: (Cumartesi) : Giresun, Ordu, Samsun, Amasya

Sabah kahvaltısını yayla tesisinde aldıktan sonra Giresun, Ordu yolunu takiben Samsun’a ulaşıyoruz.  Milli Mücadelemizin Sembollerinden BANDIRMA VAPURU’nu ziyaretimizin ardından Şehzadeler Şehri elmasıyla ünlü AMASYA‘ya doğru hareket ediyoruz. Yeşilırmak’ın iki yanında kurulmuş, milli mücadele yıllarında önemli olaylara ev sahipliği yapmış kentimizde; ilk olarak SARAYDÜZÜ KIŞLA BİNASI’nı görerek ARKEOLOJİ MÜZESİ, ŞEHR-i AMASYA, fikir-zikir ve şükür felsefesi üzerine kurulmuş olan II. BEYAZIT KÜLLİYESİ’ni ziyaret ediyoruz. Ardından kente can veren Yeşilırmak ve görevini tamamlasa da hala kente görsel anlamda hizmet veren vefalı değirmenlerin eşliğinde ŞEHZADELER yolunda ilerliyoruz. ALÇAK KÖPRÜ, HELKIS KÖPRÜSÜ, KRAL MEZARLARI, HARŞENA KALESİ, KIZLAR SARAYI ve YALIBOYU EVLERİ’ni görüyor, ŞEHZADELER MÜZESİ’niziyaret ediyoruz. Ardından iç kale içerisinde ilerleyerek SAAT KULESİ’ne ulaşıyor ve son olarak BİMARHANE’yi görerek Amasya’daki otelimize yerleşiyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde. (Dileyen konuklarımız Amasya’nın renkli gecelerini keşfe çıkabilirler.)

9. Gün: (Pazar) : Çorum, Ankara, Afyon, İzmir

Sabah kahvaltısını otelimizde aldıktan sonra, Ferhat-Şirin efsanesine konu olan Ferhat Su Kanalları'nı görüyoruz. Kısa bir yolculukla ulaştığımız Çorum ‘da leblebi alışverişi için aldığımız molanın ardından, Ankara, Afyon, Uşak, yolunu izleyip, gerekli molalardan sonra İzmir ‘e ulaşıyoruz. Bir dahaki GENÇAY STAR organizasyonunda buluşmak dileğiyle ayrılıyoruz.

Kaçamak Turizm

Adres : Atatürk mah. 24. sk. No:1/1 Tan İş Merkezi (İş Bankası arkası) Salihli - Manisa