Moya Turizm Teklif Al

LİKYA & 12 ADALAR-İZMİR ÇIKIŞLI TUR
SORUNUZ TL

16/06/2016 - 19/06/2016

1. Gün: PERŞEMBE - Gökova, Akyaka, Dalyan, İztuzu

Sabah Saat: 07.00’de GİRNE BULVARI (Acenta Önü), 07.15’de MAVİŞEHİR (Ege Park AVM Önü), 07.20’da BOSTANLI (İskele Önü Durakları), 07.25’de YUNUSLAR (Karşıyaka Yunuslar Önü), 07.30’da KARŞIYAKA (Anıt Önü), 07.45’de LOZAN (Atatürk Lisesi Önü), 08.00’da ÜÇYOL (Şehirlerarası Otobüs Ofisleri Önü)’den yolcularımızı alarak turumuza başlıyoruz. Yol üzerinde ekstra olarak dinlenme tesislerinde sabah kahvaltısı molası veriyoruz. Ardından yolumuza devam ediyor, Gökova ’da; Akyaka Koyu’nun eşsiz doğal güzelliğine tanık olup, Muğla mimarisinin örnekleri olan evleri görüyoruz. 1. TEKNE TURU Öğle saatlerinde Dalyan‘a ulaşıp, burada dev kaplumbağa Caretta Caretta'ların yumurtalarını bırakmalarıyla ünlü ve bize hem tatlı, hem tuzlu suda yüzme imkânı sağlayan İztuzu sahillerinde tekne turu yapıyoruz. Kaya mezarlarının asırlar öncesinden gelen mistik görüntüsüne şahit olup, kanallar arasındaki gezimizin ardından, Fethiye’ye hareket ediyoruz. Akşamüzeri otelimize yerleşiyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.

2. Gün: CUMA - Ölüdeniz, Kayaköy, Saklıkent, Tlos

Sabah kahvaltısından sonra otelimizden ayrılıp, Ölüdeniz’in eşsiz turkuaz mavisine tanık olmak üzere yola çıkıyoruz. Turkuaz rengi sahilde yüzme molası veriyoruz. Güneşin, kumun, denizin ve tatilin tadını çıkarıyoruz. Daha sonra, hayalet köy de diyebileceğimiz kimsenin yaşamadığı, bir yamaca birbirinin önünü kapatmayacak şekilde inşa edilmiş, Rumlardan kalma eski evleri görmeye Kayaköy’e gidiyoruz. Daha sonra Saklıkent’e hareket ediyoruz. Yaklaşık 17 Km uzunluğundaki bir kanyondan akan Eşen Çayı’nın bu çıkış yerini tahta iskelelerden yürüyerek gezip, Yakapark ‘ta asırlık çınarların altında çağlayan suların arasında, öğle yemeği için zaman alıyoruz. TLOS Antik Kentini görüp Fethiye merkeze dönüyoruz. Telmessos antik kentinin izlerini taşıyan bu güzel şehri tanımak ve alışveriş için serbest zaman alıyoruz. Akşamüzeri otelimize dönüyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.

3. Gün: CUMARTESİ - Kaş, Kaputaj, Kekova, Kalkan

Sabah kahvaltısından sonra otelimizden ayrılıp, Kaş’a hareket ediyoruz. Alış veriş ve tur için aldığımız zamanın ardından Akdeniz’in engin maviliğini kıyı boyu seyrederek, mavi’nin en güzel tonlarıyla Kaputaj Plajı’nda mola veriyoruz. Manzarayı kameralarımızla fotoğrafladıktan sonra Kekova’ya hareket ediyoruz. 2. TEKNE TURU Üçağız’daki teknelerle turlara çıkıyor ve akvaryum gibi koyları eşliğinde turumuzu sürdürüyoruz. Turumuz esnasında göreceğimiz yerler; Batık Şehir, Korsanlar Adası, Gök Kayalar koylarını kısa molalar vererek geziyoruz. Yüzme molaları ve keyifli tekne yolculuğu sonrasında bindiğimiz noktada tekneden iniyoruz. Ardından Kalkan’a doğru yol alıyor ve şehir merkezinde serbest zaman alıyoruz. Yolculuğumuza devam ederek otelimize ulaşıyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.

4. Gün: PAZAR - 12 Adalar, Göcek, İzmir

Sabah kahvaltısının ardından otelimizden ayrılıp, 3. TEKNE TURU 12 Adalar Mavi yolculuğu için tekne turuna çıkıyoruz. Eşsiz renklerdeki turkuaz mavilerine tanık olarak turumuza başlıyoruz. Kızılada, Kleopatra Hamamı, Göbün Koyu, Tavşan Adası, Katrancı Adası, Yassıcılar Adası, Domuz Adası, Samanlık Koyu, Şövalye Adası ‘nın görüldüğü turumuzda tam gün tur yapıyoruz. Keyifli yüzme molaları ve mavi yolculuk sonrasında tekrar Fethiye merkeze dönüyoruz. Araçtaki yerlerimizi alarak yola çıkıyoruz. Akşam kahvesi için; kartpostal manzaralarına sahip şirin beldelerden Göcek’e ulaşıyoruz. Burada vereceğimiz molanın ardından, İzmir‘e hareket ediyoruz. Yoldaki gerekli molaların ardından ulaşıyoruz.  Bir başka seyahatinde tekrar buluşmak dileği ile vedalaşıyoruz.