Escan Turizm Teklif Al

MİDİLLİ TURU
159 €

24/09/2016 - 25/09/2016
1. Gün:

Sabah saat 05:00 Üçkuyular, 05:15 Üçyol, 05:30 Bornova E.Ü.H Önü, 05:50 Karşıyaka ESCANTUR Acenta önü, 06:00 Bostanlı İskelesi Karşısı, 06:10 Girne Caddesi’nden konuklarımızı aldıktan sonra gezimize başlıyoruz ve mola tesislerindeki sabah kahvaltımız sonrasında Ayvalık Limanına ulaşıyoruz. Gümrük işlemlerimizin bitiminde 09:30’da kalkan feribotumuzla yaklaşık 1 buçuk saat süren deniz yolculuğumuzla saat 11:00’da Midilli Adası’na varıyoruz. Gümrük işlemlerimizi yaptıktan sonra Mitilina’da kısa bir kültürel gezi yapıyoruz. Bu gezide Agios Therapointas Kilisesi, Ermou Caddesi, Camii, Hamam ve Osmanlı dönemlerinden kalma bazı binaları görüyoruz ve öğle yemeğimizi merkezdeki restoranlarda aldıktan sonra Agiasos dağ köyüne gidiyoruz. Adanın en geleneksel köylerinden Agiasos dağ köyünde, köye özgün tahta oyma mobilya, seramik ve dantel işleri sergileyen şirin çarşısını gezerek ünlü adak yeri Meryem Ana Kilisesi’ni ve Agiasos Etnografya Müzesi’ni ziyaret ediyoruz. Çarşı meydanında kahve molası verdikten sonra otelimize hareket ediyoruz. Molyvos’ta www.molyvos-hotels.com bulunan  otelimize yerleşiyoruz. Konaklama otelimizde. Akşam yemeğimizi almak üzere Sirtakili Yunan tavernasına gidiyoruz. Yunan müziği eşliğinde eğlenceli bir gece geçiriyoruz ve Eğlence sonrasında otelimize dönüyoruz.

Rota: İzmir-Ayvalık (149 km)-Midilli (47km) Toplam=196km

2. Gün:

Sabah otelde yapacağımız kahvaltıdan sonra, Molivas’a doğru gezimizi başlatıyoruz. Thermi şehrini gördükten sonra Adanın kuzeyine doğru yol alıyoruz. Manastırı ile ünlü Mandamados’a varıyoruz. Köyde sadece Ortodoks alemi için değil, tüm inananlar için mucizeler yaratmış çok özel bir yer olan Baş Melek Taksiarhis Manastırı ve Kilisesi’ni ziyaret ediyoruz. Burada ballı lokmaların tadına varıp, kahvelerimizi içiyor ve daha sonra Petra yerleşim yerini görüp, ardından ünlü yazar Stratis Mirivilis'in köyü Skamnia'dan geçerek adanın kuzey ucu Molivos'a ulaşıyoruz. Mimarisi, tarihi ve romantizmi ile dünyaya ün salmış, UNESCO ödüllü Molivos'un Arnavut kaldırımlı özgün sokaklarında rehberimiz eşliğindeki yürüyüşümüzün ardından, akşama doğru Limana geliyoruz ve gümrük işlemlerimizi yapıyor ve saat 19:30’da kalkacak olan feribotumuza biniyoruz. Keyifli bir yolculuk sonrasında Ayvalık’a varıyor ve gümrük işlemlerimizi yaparak Ayvalık’tan ayrılıyoruz. Yapacağımız 2 saatlik bir yolculuk sonrası İzmir’e ulaşıyor, bir sonraki gezimizde buluşmak üzere vedalaşıyoruz.

Rota:Midilli-Plomari (39km)-Midilli-Ayvalık(47km)-Ayvalık-İzmir(149km) Toplam=235km Tur Toplamı=553km