Escan Turizm Teklif Al

ÖĞRETMENLER GÜNÜNDE SİSUS OTEL

25/11/2017 - 26/11/2017
1. Gün:

Sabah Saat 08:00 Karşıyaka Escantur Acenta önü, 08:10 Bostanlı İskele Karşısı, 08:20 Girne Caddesi, 08.40 Bornova E.Ü.H, 09.00 Üçyol Pizza Pizza, 09:20 Üçkuyular Opet önünden misafirlerimizi aldıktan sonra yolculuğumuza başlıyoruz.

Sabah kahvaltımızı uygun bir restoranda aldıktan sonra, Keyifli bir yolculuk sonunda, son yılların en gözde tatil beldesi olan Alaçatı`ya varıyoruz. Rumlar zamanında bağları ve şaraplarıyla tanınan Alaçatı’da, Ege mutfağının tüm lezzetleri bir arada. Tarihi taş evleri, plajları, sanat galerileriyle ve gece hayatıyla Alaçatı’da her gün dolu, dolu yaşanıyor. Rehberimizden gerekli bilgileri aldıktan Çeşme Merkeze gidiyoruz ve serbest zaman veriyoruz. Çeşme’nin meşhur sakızı ve sakız reçelini tavsiye ediyoruz. Alışveriş sonrasında öğle yemeğimizi balık restoranlarında aldıktan sonra Çeşme’deki otelimize gidiyoruz. Misafirlerimiz otelin termal havuzundan yararlanabilirler. Akşam yemeğini canlı müzik eşliğinde alıyoruz.

2. Gün:

Sabah kahvaltımızı açık büfe olarak aldıktan sonra, Avrupa tarafından Türkiye’nin ilk ve tek “Slow Food” köyü ilan edilen Çeşme’ye bağlı Germiyan Köyü’ne gidiyoruz. Köyde evlerin duvarlarını şahane resimlerle bezeyen köyün sanatçı kadınlarından Nuran Hanım ile tanışıp, köydeki otantik köy evini ziyaret ediyor ve doğa ile iç içe manzara eşliğinde köy evlerinden birine misafir olup kafesinde çaylarımızı içiyoruz. Akşam gezimizin sonunda İzmir’e keyifli bir yolculukla dönüyor, bir sonraki ESCAN TUR organizasyonunda buluşmak üzere vedalaşıyoruz.