YENİDEN TURİZM Teklif Al

PAMUKKALE TURU-İZMİR ÇIKIŞLI

05/11/2016 - 06/11/2016

1.Gün  –

Saat: 07:00’da BALÇOVA – ÜÇKUYULAR 07.30 KONAK 07.45 LOZAN 08.00 KARŞIYAKA (Anıt Önü), 08:15’de BORNOVA (Ege Üniversitesi Kampüs Önü)’den siz değerli misafirlerimizi aldıktan sonra, AYDIN, NAZİLLİ, DENİZLİ üzerinden, PAMUKKALE ‘ye hareket ediyoruz. Aydın yolu üzerinde Kahvaltı Molası veriyoruz (Ekstra). Öğle saatlerinde Pamukkale’ye varıyoruz. Karahayıt’ta öğle yemeğimizi DENİZLİ’de alıyoruz. BABADAĞ İŞ HANI’nında alışveriş için serbest zaman bıraktıktan sonra  BARİKA  TERMAL Otelimize gidiyoruz. Odalarımıza yerleşip  Akşam yemeği saatine kadar otelimizin bizlere sunduğu termal hizmetlerden ve aktivitelerden yararlanıyoruz. Canlı müzik eşliğinde  Akşam Yemeği ve Konaklama otelimizde.

2.Gün  –

Sabah kahvaltımızı aldıktan sonra,otelimizden ayrılıp, geçmişe bir yolculuk yapıyoruz. Romalı kraliçelerin termal sularda mis kokulu sabunlarla yaptıkları güzellik banyoları gelsin aklınıza. Ancak böyle Hierapolis’in tarihi doğayla birleştiren muhteşem yapısını gözünüzün önüne getirebilirsiniz. Ve böylece Pamukkale’ye gitmenin zevkine varabilirsiniz.Ardından Pamukkale'nin binlerce yıldır yerleşim merkezi olmasını sağlayan şifalı termal sularıyla dünyaca ünlü beyaz TRAVERTENLERİ geziyoruz.Ardından Denizlinin en gelişmiş ilçelerinden biri olan BULDAN’A gidiyor öncelikle meşhur buldan lezzetleriyle öğle yemeğimizi alıyor ve alışveriş için buldanın güler yüzlü esnaflarını ziyaret ediyoruz.Bizlere sunmuş oldukları hepsi birbirinden renkli,zarif,ipek kumaşları,havluları,kilimleri ile  her türlü tekstil ihtiyacımızı giderebiliyoruz.Buldanın bizi büyüleyen doğasında yaptığımız yürüyüş ve alışverişin ardından İzmir’e dönmek üzere yola çıkıyoruz. Akşam  saatlerinde İZMİR’e ulaşıyoruz.Bir başka YENİDEN TURİZM  organizasyonunda sizleri tekrar ağırlamak dileği ile vedalaşıyoruz.