YENİDEN TURİZM Teklif Al

Sarıgerme & Dalyan Turu

06/08/2016 - 07/08/2016

1.GÜN: Sabah saat 07.30 Üçkuyular , 08.00 Konak sabancı önü  08.15 Üçyol 08.30 Lozan meydanı 08.50 Anıt 09.00 Bostanlı iskeleden siz değerli misafirlerimizi alarak İzmir`den ayrılıyoruz. Yolda vereceğimiz kahvaltı(ekstra) molamızın ardından yolculuğumuza AYDIN, ÇİNE, MUĞLA üzerinden sürdürerek Sakar geçidine geliyoruz. Sakar geçidinden Gökova körfezi`nı Datça yarımadasına kadar olan muhteşem manzarasını seyrederek iniyoruz. Gezimizin ilk durağı GÖKOVA, AKYAKA  Burada bizi bekleyen teknemizle(ekstra) doğal sit alanı ilan edilmiş olan içinde barındırdığı florası ve faunası ile doğal bir akvaryum olan AZMAKÇAYI` na dümen kırıyoruz. İçinde barındırdığı canlı yaşam ve sodalı suları ile bizi etkileyen bu güzel tekne turumuzdan sonra öğle yemeğimizi(ekstra) alıp SARIGERME`ye doğru yolculuğumuzu sürdürüyoruz. Öğleden sonra  SARIGERME plajlarında yüzme molası veriyoruz.Akşam saatlerinde DALYAN’a geliyoruz.Otelimize yerleşiyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.Yemek sonrası DALYAN Kıyılarında ve çarşıda yürüyüş yapabilir, Tekne ile mehtap turu yapabiliriz.

2.GÜN : Otelimiz de alacağımız kahvaltımızın ardından GÖCEK koyuna geliyoruz.Burada bizi bekleyen teknemize binerek gün boyunca keyifli bir tekne turu yapıyoruz.Dünyanın en güzel koylarında denize giriyoruz.  SAKAR GEÇİT’inden GÖKOVA KÖRFEZİ’ni seyrederek İzmir`e doğru dönüş yolculuğuna başlıyoruz. Yolda uygun molalar vererek akşam saatlerinde İzmir`de oluyoruz. Güzel bir haftasonu tatilini sizlerle paylaşmanın mutluluğu ile bir başka YENİDEN TUR organizasyonunda buluşmak dileği ile vedalaşıyoruz.