Escan Turizm Teklif Al

UÇAK`LI DOĞU ANADOLU-İZMİR ÇIKIŞLI TUR

28/10/2015 - 01/11/2015
1. Gün:

İZMİR Adnan Menderes Havaalanı İç Hatlar Sunexpress Kontuarında 11:00 de buluşma ve Check in işlemlerimizin sonrasında Sunexpress’in XQ 9084 sefer sayılı uçağı ile saat 12:00 de Van ‘a hareket ediyoruz ve 14:05 de Van ‘ a ulaşıyoruz.Van ‘da bizleri bekleyen otobüsümüz ile Gevaş’a geçiyoruz ve Özel teknelerle Van Gölü üzerinde bulunan Akdamar Adasına geçiyoruz. Akdamar Kilisesinin bilgilerini rehberimizden aldıktan sonra, Van şehir merkezinde bulunan otelimize yerleşiyoruz. Konaklama ve akşam yemeği otelimizde. Van 5*Avalon Altes Hotel http://avalonalteshotel.com/

2. Gün:

Otelimizde sabah kahvaltımızı açık büfe olarak yaptıktan sonra Van Panoramik Şehir turumuz sonrasında Tuşba kalesini geziyoruz. Göl kenarından devam ederek Çaldıran yakınlarındaki Muradiye şelalesine ulaşıyoruz. Asma köprüden Şelalede fotoğraflarımızı çekildikten sonra Büyük ve Küçük Ağrı Dağını görerek Doğu Beyazıd’a ulaşıyoruz. Öğle yemeğimiz sonrasında ilklerin gerçekleştiği muhteşem İSHAK PAŞA SARAY’ını geziyoruz ve Iğdır üzerinden Kars’a geçiyoruz. Konaklama ve akşam yemeği otelimizde. Kars 4*Simer Hotel http://simerhotels.com/

3. Gün:

Otelde alacağımız açık büfe sabah kahvaltı sonrasında Ani Harabelerine geçiyoruz. Ermenistan Türkiye sınırını belirleyen Aras nehrini fotoğrafladıktan sonra Sarıkamış Horasan Pasinler yolu ile Nene Hatun Şehri Erzurum’a ulaşıyoruz. ÇİFTE Minareli Medrese, Ulu Camii, Üç Kümbetler hakkında Rehberimizden bilgilerimizi aldıktan sonra Rüstem Paşa Bedesteninde Oltu taşı alışverişi için serbest zaman alıyoruz. Erzurum Konuk Evinde akşam çaylarımızı içiyoruz ve Palan Döken Kayak merkezindeki otelimize yerleşiyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde. Erzurum 4*Palan Otel

4. Gün:

Otelde alacağımız açık büfe sabah kahvaltı sonrasında Çatkar’lı Ova yolu ile Bingöl üzerinden Keban Baraj Gölü Manzarası eşliğinde Elazığ’a ulaşıyoruz. Harput’a çıkıyor öğle yemeğimizi alıyoruz, Balak Gazi-Ulu Camii, Eğik Minare-Arap Baba Türbesi, Sütkale gezilerimizi tamamladıktan sonra Kömürhan Köprüsünden Malatya’ya geçiyoruz. Otobüsümüzle panoramik şehir turunun sonrasında Malatya nostalji evini geziyoruz. Akşam yemeği ve konaklama Otelimizde. MALATYA 4* AVŞAR OTEL Dileyen konuklarımızla gece yarısı bizi bekleyen özel minibüslerle güneşin doğuşunu izlemek üzere Dünya’nın 8.harikası Nemrut Tümülüsü’ne çıkıyoruz. Komagene Kralı 1.Antiochus’un mezarının doğu terasından Güneş’in doğuşunu izledikten sonra bilgilerimizi rehberimizden alıp Serbest zamanımızın ardından otelimize yerleşiyoruz. Akşam Yemeği ve konaklama Otelimizde… Malatya 4* Avşar Otel http://www.otelavsar.com/

5. Gün:

Malatya’daki otelimize geçiyoruz. Sabah kahvaltımızı açık büfe olarak aldıktan sonra rehberimizin belirleyeceği saatte otelimizden ayrılıyoruz ve Kayseri’ye geçiyoruz. Kayseri’de öğle yemeğimizi yöresel yemekler eşliğinde aldıktan sonra Kayseri Panoramik şehir turumuzu yapıyoruz. Pastırma ve Sucuk alışverişlerimizi yaptıktan sonra Kayseri Havalimanına geçiyoruz. Check in işlemlerinden sonra Sunexpress’in XQ 9239 sefer sayılı 22:05 uçağı ile İZMİR ‘e hareket ediyoruz. Saat 23:40 da İzmir Adnan Menderes havalimanına ulaşıyoruz.Bir dahaki ESCANTUR Organizasyonunda buluşmak üzere vedalaşıyoruz.